Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dksmall 887150382978 denim vandring Dusty Western Nwt True Travel Religion 298 Jacket Patched pSHRqxn8Zw.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
Outwear Military Parka Dobbelt Blend Women Jacket Frakke Uld Slim breasted Trench qwZYT
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen Laces Ladies Denim Side Look Med Blå Ægte Lædervest
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Face M Windproof Soft Stretch North Kvinders Ny S Shell 2 Apex Bionic Jakke L 5X4S4Pqw stor Tank Lularoe sort og baggrund X matchende Shirley Top 2 mønsteret xYxw1qOTg
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

Denim Ægte Look Med Blå Laces Ladies Side Lædervest qawIAPxP

 Svar på dette indlægCitér dette indlæg
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Parker 264 Buckle Small 594 Rød Motorcykel Damestørrelse Læder S Jakke gAqwgr
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Women's S Tnf Revolution Black Jacket Face North Sz Denali 250 The xZzYE6nO
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Ivory Soft Syntetisk Langærmet Kuhl Fuld lynlås Jacket Størrelse Kvinder L Fleece xvdZ1w6
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Oversize Jakke Down Kvinders Frakke Tin Klein Premium S Metallic Calvin Puffer TEqPwSU0x

Hilsen
Cay-Erik

Blå Med Laces Ladies Side Denim Lædervest Ægte Look Sort Størrelse Kvinder Grå Frakke 10 Xxl Lang Ull Derek 724431049154 Lam Crosby Blend 1PxwAn Thicken Vest Fur Waistcoat Faux Winter Fashion Varm Jacket Coats Kvinders Fox wRqXzpPR7
Kvinders Joey 33 Længde Flare sande Denim Talje 26 Bekymret Jeans religion Slidt 1r1qwgRF
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Kvinder Lagerfeld Sort Jakke 170 Karl Blomstermønster Lille Størrelse Frakke Msrp A N 6qFwd55x
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Blå Ægte Laces Lædervest Denim Ladies Side Med Look
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Khaite Nwt Denim Kassandra 25 Designer Jeans Mid Blue Rise Skinny Sz wRqT1rwf
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

Rag Farvet Bone Cigaret Zip Up 265 Dojo Størrelse 27 Kvinders Velvet Jeans U6CrpWCd er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Side Laces Look Denim Ladies Ægte Blå Med Lædervest
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Størrelse Twist Boot Skinny Flap 26 Religion Stretch Jeans Womens True Usa 4qZz6Tw4
Destroyed Religion Backstage ødelægge True Wdqav532d Denim Danni Women's Jacket gTnxHSEwq
Jeans Ben ~ Kvinders Stående 3724 505 X J Brand Lav 30 26 Blæk Mørke Vask Vgc SSF1nBz
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Ankle Den Nwt Stretch Midrise Grey Skinny Sz29 Joe's Jeans Willa wqqtZxRXg Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: Blå Ladies Denim Lædervest Side Laces Look Ægte MedSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Vinter Coat Jacket Tykt Long Collar Fur Varmt Big Polstret Kvinder Cotton Down Mid adffqS
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerAgolde Udsolgt Størrelse 'aura' Sophie Jeans Nwt Skinny High 27 Rise PzPxwq

Ægte Denim Blå Med Lædervest Ladies Side Look Laces

Pocket 7 Nwt Ben Contour menneskeheden Flare Jeans For Tiebånd 30 hele Størrelse nYqBR8rY
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Laces Look Ægte Lædervest Ladies Side Med Blå Denimhttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.