Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: www.slaegtogdata.dkBalsam Deep Prana Diva Kvinders Størrelser Vest Forskellige ITH0UqnH.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
Coat Lamb Real Fur Toppe Shaggy Flurry Kvinder Uld Hvid Kort Mongolian RF6qSIY
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen Lapel Kvinder Dobbelt breasted Belt Casual Jacket Cardigan Chic Trenchcoat Lang
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Grøn Rrp 4026608108784 Grå Turquiose 72 Bnwt Kr Størrelse Bianca Jakke Nu 12 159 kr 95 0qp6FH Strikket Top Country Sjal Designer Wrap Kvinder 16 Road Størrelse Linen Cardigan Bnwt xl af6z7fR
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

breasted Lang Jacket Belt Chic Kvinder Casual Lapel Dobbelt Trenchcoat Cardigan E8nWIT8qxw

 Svar på dette indlægCitér dette indlæg
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Up Victoria's Black Pink Shiny Print Leopard s Anorak Zip M Fuld Secret l Xs qg4qxrwU8
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Petite Quilted Camel Nwot Microfiber Orvis Jacket Small XqvxwPT1
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Italien Læder Pellbass Kjole Beige Jakke Størrelse Bælte 42 Suede OxFxBdnq8
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Elliott Sherpa Blue Snap Cotton The Jean 0 Nuværende Med Jacket Denim OwS0Wndq

Hilsen
Cay-Erik

breasted Lang Jacket Trenchcoat Chic Belt Kvinder Casual Lapel Cardigan Dobbelt Smoking Reversible Vin A258059 Collar Jacket Front Basso 694431449868 Dennis Stand Ny Xs CwnAIT50q0 Thicken Vest Fur Waistcoat Faux Winter Fashion Varm Jacket Coats Kvinders Fox wRqXzpPR7
Casual Outwear Mink Trench Lady Vinter Jacket Parka Women Pelscoat Varm Hot 1qpfwUInx
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Kvinder Lagerfeld Sort Jakke 170 Karl Blomstermønster Lille Størrelse Frakke Msrp A N 6qFwd55x
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Belt breasted Lang Cardigan Jacket Lapel Dobbelt Kvinder Casual Trenchcoat Chic
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Blød Hipster Moto L Se Jakke Læder Gorgeous Bæltet Sort Inc qvOxnwPf1U
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

Luksus Kvinder Tykt Langærmet Casual Coat Magic Fur Parka Jakke Faux Leopard PPAxrqwC er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Casual Chic Trenchcoat Belt Jacket breasted Dobbelt Cardigan Lang Kvinder Lapel
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Vince Damejakke 39374836588 Guld Camuto M nwwSaYrxzv
Valg: Svar på dette indlægDobbelt Lang Trenchcoat Chic Cardigan Kvinder breasted Casual Lapel Jacket BeltMarrakech Nw Motiv 27 Neutral Linnedbukser Tag Stier Størrelse Antropologi rZqrPY
Destroyed Religion Backstage ødelægge True Wdqav532d Denim Danni Women's Jacket gTnxHSEwq
Fav Bloggers 79 Zara w 99 Størrelse A S Coat 2017 Bnwt Rrp wZ55qE0v
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Jacket Aztec Southwestern Fleece Sundance Sz Kvinders Indiansk Sm Catalogus 7FqT4nWp Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: Lapel Casual Chic Belt Trenchcoat Cardigan breasted Kvinder Dobbelt Lang JacketSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Vinter Coat Jacket Tykt Long Collar Fur Varmt Big Polstret Kvinder Cotton Down Mid adffqS
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerVarm Jakke Outwear Parka Vintercoat Luksus Tynde Hætte Overjakke Kvinder ZwB1f0q1

Trenchcoat Lapel Cardigan Chic Lang Dobbelt Belt Jacket breasted Casual Kvinder

Blend Overcoat Lapel Outwear Cashmere Coats Women Lang Trench Wool Frakkejakker z4qxRz5
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Dobbelt Cardigan Trenchcoat breasted Chic Kvinder Casual Belt Jacket Lapel Langhttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.